joi, 8 ianuarie 2009

Revelion 2009 Cascoe

Cum sa ajunga marea la cabana, ba chiar sa si incapa. Si nu in oricare, ci in Cascoe:

Pe sistemul "hai sa mergem undeva la munte, sa ajungem cu masina, dar sa putem face si trasee de plimbare, eventual si catarat" trupa oceano-montana a ajuns la cabana Cascoe situata pe Valea Dambovitei.
(VERDE, NU CHIAR VERDE, DAR TOTUSI VERDE - pentru cunoscatori)
Avand in plan o petrecere relaxata, plina de resurse de toate felurile, echipa formata din Leca, Misu si Octav au purces la drum cu o zi inainte. Relu a fost prezent la cumparaturi, parte ce pe mine personal, dupa experientele avute la soping cu unul dintre cei trei, nu dau nume (4 litere, din Constanta, incepe cu "Le" si se termina cu "ca") m-a linistit.
Povestirea e simpla: am ajuns, ne-am instalat, iar sarcinile s-au impartit de la sine. Relu a stat mai mult in bucatarie. La vase fruntas cred ca a fost Leca, urmat indeaproape de Popescu. Eu am stat pe la focuri mai mult. Nu de alta, dar aproape orice este mai frumos decat sa speli vase. Am facut si asta, dar ceva mai putin :D Si pe la bucatarie am stat ceva, nu foarte mult, insa in momentele esentiale: noaptea dintre ani :)) poza de mai jos este facuta undeva la sfarsitul anului trecut, in timp ce preparam sosul si mujdeiul si Misu pazea cartofii.

Partea interesanta a plimbarii noastre a fost pentru mine in ziua de 1, cand le-am trezit pofta de catarat pe gheata. In foto se poate observa ca aproape toata lumea a incercat, iar acum pregatim deja terenul pentru o plimbare mai serioasa pe gheata :)

Veni, vidi, vici

A fost o plimbare frumoasa, la o cabana frumoasa unde nu am mai fost pana acum insa promit sa revin. Gazde primitoare, amabile si preocupate de cabana. Cascoe este una dintre ultimele cabane din Romania care pastreaza aerul primitor si personal de munte. Sper sa aiba viata lunga in continuare!

Anonim spunea...

O sa ajungi sa te cateri pe Luna, o data pe luna !

"Gazde primitoare, amabile si preocupate de cabana"
Noi stim locul de 20 de ani.
Am stat in fiecare an (mai putin in ultimii 5 ani ) acolo.
Nu se preocupa nimeni de cabana !
La toaleta au pus doar niste sparturi de faianta pe jos in ultimii 20 de ani.
Locul este miraculos de frumos si am o afectiune deosebita pentru el.
La prima noastra vizita am tras curent de la masina in camera 10 ca nu aveau bransament electric.
Sper din suflet ca sa realizeze cei care sunt proprietari acum ca trebuie sa oferi si ceva suflet pe langa o cazare obisnuita.
Ma bucur ca v-a placut acolo , noi am recomandat locul multor prieteni atunci cand merita dar in timp am renuntat si sa mai mergem acolo ( cu regret in suflet ca dovada ca scriu si acum astept sa se schimbe ceva.
Inteleg problemele financiare ale momentului dar nu inteleg lipsa de interes !!! a proprietarilor.
Tot Cecilia este angajata ? Cred ca pentru ea am venit ani de zile acolo . Este o draguta si o persoana deosebita.
(Cate as avea sa povestesc despre atatia ani petrecuti acolo ! Cum am stat la cabana , cu cortul , pe ploaie pe soare si de nenumarate ori . Erau ani cand mergeam de 3-4 ori acolo.
Va doresc sa va bucurati de acel loc mirific ,
si sa se schimbe atitudinea proprietarilor fata de turisti.
Va recomand data viitoare cand mergeti acolo sa va duceti si la "coltii lui Andrei" undeva dupa barajul de la Pecineagu este un canton silvic . Acolo este o atmosfera deosebita , daca stiti filmul "Calauza" veti intelege.
Sper sa nu se supere cei care sunt proprietarii cabanei acum de cele scrise de mine dar imi este tare dor de Cascoe asa cum era acum cativa ani .